מתכון לפיצה מקמח כוסמין לתזונה בריאה לילדים

הילדים משגעים רוצים לאכול פיצה אבל אתם לא מעוניינים לבשל להם מאכלים משמינים שאינם בריאים? הם משגעים אתכם ומתעקשים ואתם לא יודעים מה לעשות? הנה מתכון לפיצה מקמח כוסמין שללא ספק תגשר בין עולם הבריאות לעולם העשיר של הטעמים שילדים אוהבים.

פיצה טובה ובריאה בבית

כשהילדים שלנו רוצים משהו קשה מאוד לשכנע אותם שזה לא נחוץ. כשמדובר באוכל ובעיקר בפיצה, קשה מאוד להסביר להם מדוע הפיצה אינה בריאה ומדוע כדאי לאכול דבר אחר. בכל מקרה אם הם ממשיכים להתעקש ואתם לא מוכנים שהם יאכלו פיצה בפיצרייה, שכמובן תהיה מלאה בחומרים שלא טובים להתפתחות הילד וכמובן אינם נמצאים בקו הבריאות, אפשר להכין אחלה של פיצה בבית. פיצה מקמח כוסמין היא אחת הפיצות הבריאות ביותר שיש, והיא טעימה לא פחות מפיצה רגילה.

מה המצרכים להכנת הפיצה?

  • כדי להכין פיצה מקמח כוסמין עליכם להכין 3 כוסות קמח כוסמין לבן, 600 מיליליטרים. יחד עם זאת יש צורך ב-3/4 כוסות מים 150 מיליליטרים, 6 כפות שמן חמניות, 6 כפות שמן זית, 1/2 כפית מלח.
  • לרוטב העגבניות עליכם להצטייד ב-7 עגבניות, גמבה אחת, 6 כפות שמן זית, כפית אחת של בצץ קצוץ, כפית פלפל שחור, כפית מלח, 2 כפיות ושתי כפיות אורגנו.
  • כדי ליצור את הפיצה המושלמת אי אפשר לפספס את התוספות. כמובן שרצוי שהתוספות יהיו בריאות אך בכל מקרה תוכלו לשים מה שתרצו והפיצה עדיין תהיה הרבה יותר בריאה מפיצה רגילה. תוספות מומלצות: פטריות, עגבניות, גמבה, בצל וכן הלאה. כמובן שיש להצטייד גם בגבינה, רצוי גבינה מגורדת לפי הטעם.

כיצד מכינים את הפיצה?

שלבי הכנת הפיצה קלים למדי וכדאי תמיד להתחיל מבצק. את המצרכים כולם יש לערבב יחד ואז ללוש עד ליצירת הבצק. את הבצק יש להתפיח לפחות חצי שעה ולאחר מכן לרדד אות ולהניח על תבנית עם נייר אפייה ושימון קל מהצדדים. את הרוטב לפיצה יש להכין מכל המצרכים תוך טיגון קצר עד למרקם נוזלי ולאחר מכן טחנה בבלנדר או מעבד מזון. כל מה שנותר לעשות הוא למרוח את הרוטב על הפיצה ולהוסיף את הגבינה והתוספות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *